Hola famílies!
Ja tornem a ser aquí i, aquesta vegada, per explicar-vos com s’organitzarà la propera recollida d’uniformes per a la seva reutilització.
A continuació us en detallem el calendari:
– 8 i 9 de setembre, de 15 a 17 h., a l’escola -coincidint amb l’entrega dels lots de llibres de l’Ampa-, farem la recollida de roba: totes aquelles famílies que tingueu peces de roba que ja no necessitaran els vostres fills perquè es fan grans, podreu deixar-les a l’escola, i l’Ampa s’encarregarà de posar-les al dia per tal que puguin ser reutilitzades.
– 13 de setembre, publicarem l’estoc disponible i podreu començar a fer les comandes de les peces que necessiteu. El plaç s’acabarà el dia 25 de setembre.
– 2 d’octubre, de 17 a 18 h, com és habitual, a l’escola, farem el lliurament de la roba adjudicada a les famílies que hagin fet les sol·licituds. (Prèviament, publicarem al bloc quines peces han estat adjudicades a cada família sol·licitant)
Us avancem aquesta notícia perquè tingueu en compte les dates en cas que us volgueu començar a organitzar però, a principi de setembre, us farem arribar un recordatori de tot plegat.
Moltíssimes gràcies, com sempre, a tots els pares i mares que col·laboren i fan possible aquest projecte!!!
Junta Directiva AMPA Camí